II sesja Rady Gminy Krościenko Wyżne
II sesja Rady Gminy Krościenko Wyżne odbędzie się w dniu 20 maja 2024 roku o godzinie 12:00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Krościenko Wyżne.
Program obrad:
1. Otwarcie obrad.
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Sprawozdanie wójta gminy z działalności międzysesyjnej.
5. Sprawozdanie z realizacji Programu Współpracy Gminy Krościenko Wyżne z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2023 r. poz. 571) w 2023 roku.
6. Rozpatrzenie projektów oraz podjęcie uchwał w sprawie:
a) wyboru Wiceprzewodniczących Rady Gminy Krościenko Wyżne,
b) powołania Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Krościenko Wyżne,
c) powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Krościenko Wyżne,
d) powołania stałych Komisji Rady Gminy Krościenko Wyżne,
e) ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy Krościenko Wyżne.
7. Informacja Przewodniczącego Rady o sprawach, których wpływ do Rady miał miejsce między sesjami.
8. Sprawy bieżące oraz wnioski i oświadczenia radnych.
9. Zamknięcie obrad.
Program obrad:
1. Otwarcie obrad.
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Sprawozdanie wójta gminy z działalności międzysesyjnej.
5. Sprawozdanie z realizacji Programu Współpracy Gminy Krościenko Wyżne z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2023 r. poz. 571) w 2023 roku.
6. Rozpatrzenie projektów oraz podjęcie uchwał w sprawie:
a) wyboru Wiceprzewodniczących Rady Gminy Krościenko Wyżne,
b) powołania Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Krościenko Wyżne,
c) powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Krościenko Wyżne,
d) powołania stałych Komisji Rady Gminy Krościenko Wyżne,
e) ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy Krościenko Wyżne.
7. Informacja Przewodniczącego Rady o sprawach, których wpływ do Rady miał miejsce między sesjami.
8. Sprawy bieżące oraz wnioski i oświadczenia radnych.
9. Zamknięcie obrad.