Krośnieński Holding Komunalny uruchomił pogotowie wodno-kanalizacyjne
02 czerwca, 2021Wiadomości / Krosno
Wszelkie awarie związane z siecią lub przyłączem wodociągowo-kanalizacyjnym można zgłosić, dzwoniąc pod bezpłatny, czynny całą dobę numer 994. Działa pod nim pogotowie wodociągowo-kanalizacyjne.
Pogotowie wodociągowo-kanalizacyjnego i przypisany do niego numer alarmowy 994 zostały uruchomione z myślą o klientach, którzy korzystają z usług Krośnieńskiego Holdingu Komunalnego i potrzebują wsparcia pracowników w zakresie usunięcia awarii lub usterki wodno-kanalizacyjnej.
Pod numerem 994 można zgłosić m.in. sprawy związane z eksploatacją sieci i przyłączy oraz sytuacje, które wymagają natychmiastowej i sprawnej interwencji ze strony Krośnieńskiego Holdingu Komunalnego.
Ponadto, pod numerem 994, przyjmowane są zgłoszenia o braku wody, zbyt niskim lub wysokim ciśnieniu na przyłączu wodociągowym, uszkodzeniu lub awarii wodomierza głównego czy o zatorach w sieci kanalizacyjnej. Ekipa całodobowego pogotowia wodociągowo-kanalizacyjnego pracuje 7 dni w tygodni i pełni dyżury 24 godziny na dobę.
Połączenie z numerem 994 jest bezpłatne i nie wymaga podawania numeru kierunkowego. Numer jest jednak dostępny tylko dla połączeń z telefonów komórkowych. Zgłoszenia z telefonów stacjonarnych przyjmowane są pod numerami 13 47 48 994 i 13 47 48 314.
- Numer 994, jako dodatkową linię telefoniczną dla całodobowego pogotowia wod.-kan. uruchomiliśmy, aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Sądzimy, że wprowadzone rozwiązanie zwiększy ich zadowolenie ze współpracy z nami i ze świadczonych przez nas usług - informuje Marcin Kilar, kierownik Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Krośnieńskim Holdingu Komunalnym.
994 jest numerem alarmowym i nie należy go używać w celu zgłoszenia spraw związanych z formalną obsługą klienta. Tego typu tematy są realizowane przez Biuro Obsługi Klienta, pod numerem tel. 13 47 48 316, w godz. 7:00 - 15:00.
Pod numerem 994 można zgłosić m.in. sprawy związane z eksploatacją sieci i przyłączy oraz sytuacje, które wymagają natychmiastowej i sprawnej interwencji ze strony Krośnieńskiego Holdingu Komunalnego.
Ponadto, pod numerem 994, przyjmowane są zgłoszenia o braku wody, zbyt niskim lub wysokim ciśnieniu na przyłączu wodociągowym, uszkodzeniu lub awarii wodomierza głównego czy o zatorach w sieci kanalizacyjnej. Ekipa całodobowego pogotowia wodociągowo-kanalizacyjnego pracuje 7 dni w tygodni i pełni dyżury 24 godziny na dobę.
Połączenie z numerem 994 jest bezpłatne i nie wymaga podawania numeru kierunkowego. Numer jest jednak dostępny tylko dla połączeń z telefonów komórkowych. Zgłoszenia z telefonów stacjonarnych przyjmowane są pod numerami 13 47 48 994 i 13 47 48 314.
- Numer 994, jako dodatkową linię telefoniczną dla całodobowego pogotowia wod.-kan. uruchomiliśmy, aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Sądzimy, że wprowadzone rozwiązanie zwiększy ich zadowolenie ze współpracy z nami i ze świadczonych przez nas usług - informuje Marcin Kilar, kierownik Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Krośnieńskim Holdingu Komunalnym.
994 jest numerem alarmowym i nie należy go używać w celu zgłoszenia spraw związanych z formalną obsługą klienta. Tego typu tematy są realizowane przez Biuro Obsługi Klienta, pod numerem tel. 13 47 48 316, w godz. 7:00 - 15:00.
Tagi: MPGK Krosno Sp. z o.o.
Nikt jeszcze nie skomentował. Bądź pierwszy!