Pilne! Zmiana sposobu obsługi Klientów w NFZ
26 stycznia, 2022Wiadomości / Krosno
Zmiana sposobu obsługi bezpośredniej klientów w punkcie obsługi NFZ w Krośnie. Wszystko w trosce o bezpieczeństwo klientów.
Obsługa w rzeszowskim oddziale NFZ oraz 9-ciu punktach obsługi, w tym w Krośnie przy ulicy Bieszczadzkiej 5, jest dostępna zarówno w formie telefonicznej, mailowej oraz stacjonarnej po wcześniejszym umówieniu wizyty.
Osoby, które mają przy sobie komplet dokumentów mogą je złożyć w udostępnionej skrzynce na korespondencję.
Zdecydowaną większość spraw i informacji załatwić można jednak bez wychodzenia z domu.
NFZ udostępnił do dyspozycji:
- Jeśli będzie konieczna osobista wizyta w naszej placówce, doradca poinformuje o tym w trakcie rozmowy telefonicznej lub mailem i zaproponuje dogodny termin - poinformował Rafał Śliż, rzecznik prasowy Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Rzeszowie.
Pełne dane telefoniczne i mailowe, również te dotyczące punktów obsługi dostępne są w specjalnej zakładce "Obsługa Klienta" na stronie Podkarpackiego NFZ oraz pod bezpłatnym i całodobowym numerem 800 190 590.
Osoby, które mają przy sobie komplet dokumentów mogą je złożyć w udostępnionej skrzynce na korespondencję.
Zdecydowaną większość spraw i informacji załatwić można jednak bez wychodzenia z domu.
NFZ udostępnił do dyspozycji:
- pocztę elektroniczną kancelaria@nfz-rzeszow.pl
- w sprawach ogólnych informacji o funkcjonowaniu systemu ochrony zdrowia można skorzystać z Telefonicznej Informacji Pacjenta dostępnej pod bezpłatnym i całodobowym numerem 800 190 590
- w indywidualnych sprawach prosimy dzwonić pod numer: 17 86 04 252, 17 86 04 170, 17 86 04 180
- w sprawach z zakresu profilaktyki i promocji zdrowia prosimy dzwonić pod numer: 17 86 04 161
- zawsze można skorzystać z poczty tradycyjnej przesyłając list na adres: Podkarpacki Oddział Wojewódzki NFZ, ul. Zamkowa 8, 35-032 Rzeszów
- skrytka ePUAP umożliwia wysłanie elektronicznie pisma lub wniosku /pn44s4o7hk/SkrytkaESP
- Jeśli będzie konieczna osobista wizyta w naszej placówce, doradca poinformuje o tym w trakcie rozmowy telefonicznej lub mailem i zaproponuje dogodny termin - poinformował Rafał Śliż, rzecznik prasowy Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Rzeszowie.
Pełne dane telefoniczne i mailowe, również te dotyczące punktów obsługi dostępne są w specjalnej zakładce "Obsługa Klienta" na stronie Podkarpackiego NFZ oraz pod bezpłatnym i całodobowym numerem 800 190 590.
Źródło: NFZ Rzeszów, Autor: opr. /AJ/
~dziadek
27-01-2022 13:43 7 10