Zmiana sposobu obsługi bezpośredniej klientów w punkcie obsługi NFZ w Krośnie. Wszystko w trosce o bezpieczeństwo klientów.
Obsługa w rzeszowskim oddziale NFZ oraz 9-ciu punktach obsługi, w tym w Krośnie przy ulicy Bieszczadzkiej 5, jest dostępna zarówno w formie telefonicznej, mailowej oraz stacjonarnej po wcześniejszym umówieniu wizyty.

Osoby, które mają przy sobie komplet dokumentów mogą je złożyć w udostępnionej skrzynce na korespondencję.

Zdecydowaną większość spraw i informacji załatwić można jednak bez wychodzenia z domu.

NFZ udostępnił do dyspozycji:
  • pocztę elektroniczną kancelaria@nfz-rzeszow.pl

  • w sprawach ogólnych informacji o funkcjonowaniu systemu ochrony zdrowia można skorzystać z Telefonicznej Informacji Pacjenta dostępnej pod bezpłatnym i całodobowym numerem 800 190 590

  • w indywidualnych sprawach prosimy dzwonić pod numer: 17 86 04 252, 17 86 04 170, 17 86 04 180

  • w sprawach z zakresu profilaktyki i promocji zdrowia prosimy dzwonić pod numer: 17 86 04 161

  • zawsze można skorzystać z poczty tradycyjnej przesyłając list na adres: Podkarpacki Oddział Wojewódzki NFZ, ul. Zamkowa 8, 35-032 Rzeszów

  • skrytka ePUAP umożliwia wysłanie elektronicznie pisma lub wniosku /pn44s4o7hk/SkrytkaESP

- Jeśli będzie konieczna osobista wizyta w naszej placówce, doradca poinformuje o tym w trakcie rozmowy telefonicznej lub mailem i zaproponuje dogodny termin - poinformował Rafał Śliż, rzecznik prasowy Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Rzeszowie.

Pełne dane telefoniczne i mailowe, również te dotyczące punktów obsługi dostępne są w specjalnej zakładce "Obsługa Klienta" na stronie Podkarpackiego NFZ oraz pod bezpłatnym i całodobowym numerem 800 190 590.

~dziadek

27-01-2022 13:43 7 10

Tak jak teraz mają lekarze, to nie mieli nigdy.
Odpowiedz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. terazKrosno.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.