Dzień otwarty w BOK Krośnieńskiego Holdingu Komunalnego
23 października, 2022Wiadomości / Krosno
W sobotę (22 października) Miasto Krosno oraz Krośnieński Holding Komunalny zaprosili na parking przy ul. A. Fredry 12 na imprezę plenerową ze wspólnym grillowaniem, oraz z atrakcjami dla najmłodszych.
Podczas kilkugodzinnej imprezy, pracownicy Biura Obsługi Klienta Krośnieńskiego Holdingu Komunalnego pomagali mieszkańcom zarejestrować się do nowego systemu eBOK oraz SMS-owego systemu powiadomień o planowanych i awaryjnych wyłączeniach wody, natomiast pracownicy spółki prowadzili akcję promującą oszczędzanie wody w domu.
Sobotnie spotkanie zrealizowane zostało w ramach projektu "Zaangażowani w eKrosno - Inteligentne rozwiązania systemów przetwarzania danych dla mieszkańców Krosna". Projekt ten wpisuje się w strategię rozwoju miasta Krosna i smart rozwiązań.
- Zrealizowaliśmy projekt z w zakresie rozwiązań "smart city". Nowy system pozwala między innymi szybko reagować w przypadku niebezpieczeństw, jak choćby wycieki wody. Dzięki projektowi zainstalowano około 6 tysięcy inteligentnych nakładek na liczniki. Przekłada się to na wymierne oszczędności polegające na niwelowaniu i eliminowaniu wycieków wody, które nie są widoczne, występują pod ziemią. Oddajemy też narzędzie pozwalające uzyskać dostęp do bieżących informacji związanych z przerwami wody czy ponadnormatywnymi wyciekami - podkreślił dr Tomasz Soliński, zastępca prezydenta Krosna.
Janusz Fic, prezes Krośnieńskiego Holdingu Komunalnego zaznaczył, że za pomocą nowego systemu eBOK mieszkańcy Krosna mogą między innymi opłacić faktury, zobaczyć wszystkie rozliczenia i zawarte umowy, przesyłać wnioski i zgłoszenia, sprawdzić i podać odczyty wodomierzy, a w przypadku posiadania nakładki do stacjonarnego odczytu wodomierzy - otrzymać powiadomienia o prawdopodobnej awarii, czy wycieku wody z wewnętrznej instalacji klienta.
- Mogą mieć również dostęp do godzinowych, dziennych, tygodniowych, miesięcznych i rocznych zużyć wody - dodał prezes Janusz Fic.
Sobotnie spotkanie zrealizowane zostało w ramach projektu "Zaangażowani w eKrosno - Inteligentne rozwiązania systemów przetwarzania danych dla mieszkańców Krosna". Projekt ten wpisuje się w strategię rozwoju miasta Krosna i smart rozwiązań.
Janusz Fic, prezes Krośnieńskiego Holdingu Komunalnego zaznaczył, że za pomocą nowego systemu eBOK mieszkańcy Krosna mogą między innymi opłacić faktury, zobaczyć wszystkie rozliczenia i zawarte umowy, przesyłać wnioski i zgłoszenia, sprawdzić i podać odczyty wodomierzy, a w przypadku posiadania nakładki do stacjonarnego odczytu wodomierzy - otrzymać powiadomienia o prawdopodobnej awarii, czy wycieku wody z wewnętrznej instalacji klienta.
Autor: /AJ/, Tagi: MPGK Krosno Sp. z o.o., Wydarzenie: Dzień otwarty oraz spotkanie plenerowe w Biurze Obsługi Klienta Krośnieńskiego Holdingu Komunalnego
Nikt jeszcze nie skomentował. Bądź pierwszy!