Faktury za prąd z opóźnieniem. PGE Obrót wyjaśnia
01 marca, 2023Wiadomości / Krosno
Rachunki za energię zaskakują, gdyż są bardzo wysokie. Część klientów otrzymała faktury z opóźnieniem za ostatnie dwa miesiące.
Do naszej redakcji zwracają się czytelnicy oburzeni faktem, że w ostatnich dniach otrzymali faktury za energię elektryczną ze sporym opóźnieniem. Dodatkowo rachunki wystawiane są za kilka okresów rozliczeniowych, przez co są bardzo wysokie. Ich zapłata może stanowić problem dla wielu osób.
Z prośbą o wyjaśnienie sprawy zwróciliśmy się do PGE Obrót. Z wyjaśnień biura prasowego wynika, że opóźnienia związane były ze zmianami prawnymi.
- PGE Obrót w ostatnim czasie prowadziła intensywne prace związane z dostosowaniem systemów rozliczeniowych do zmian prawnych wynikających z Tarczy Solidarnościowej. W związku z tym, w styczniu i lutym br. część Klientów mogła otrzymać swoje faktury z opóźnieniem - informuje biuro prasowe PGE Obrót.
Dopłata do prądu. Można dostać nawet 1500 zł
Spółka zajmująca się sprzedażą energii zapewnia, że obecnie faktury wystawiane są na bieżąco.
- Jeśli Klient ma wątpliwości co do kwoty rozliczenia lub otrzymywania faktur zgodnie z okresem rozliczeniowym, prosimy o kontakt z najbliższym Biurem Obsługi Klienta (w Krośnie placówka BOK znajduje się przy ul. Podwale 16a i jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00). Z PGE Obrót można się również skontaktować telefonicznie pod nr 422 222 222 lub mailowo na adres serwis@gkpge.pl - dodaje biuro prasowe.
Z prośbą o wyjaśnienie sprawy zwróciliśmy się do PGE Obrót. Z wyjaśnień biura prasowego wynika, że opóźnienia związane były ze zmianami prawnymi.
- PGE Obrót w ostatnim czasie prowadziła intensywne prace związane z dostosowaniem systemów rozliczeniowych do zmian prawnych wynikających z Tarczy Solidarnościowej. W związku z tym, w styczniu i lutym br. część Klientów mogła otrzymać swoje faktury z opóźnieniem - informuje biuro prasowe PGE Obrót.
Dopłata do prądu. Można dostać nawet 1500 zł
Spółka zajmująca się sprzedażą energii zapewnia, że obecnie faktury wystawiane są na bieżąco.
- Jeśli Klient ma wątpliwości co do kwoty rozliczenia lub otrzymywania faktur zgodnie z okresem rozliczeniowym, prosimy o kontakt z najbliższym Biurem Obsługi Klienta (w Krośnie placówka BOK znajduje się przy ul. Podwale 16a i jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00). Z PGE Obrót można się również skontaktować telefonicznie pod nr 422 222 222 lub mailowo na adres serwis@gkpge.pl - dodaje biuro prasowe.
~***** PGE
08-03-2024 13:02 1 2
~na podarpaciu
29-02-2024 18:19 0 1
~Paweł1968
03-03-2023 11:04 8 5
PŁACICIE ALBO ODCINAM PRĄD!!
OPARTE NA FAKTACH AUTENTYCZNYCH
~Polak
01-03-2023 20:42 3 4
~Iskra
01-03-2023 15:24 13 2