Ofiarą przestępców padła mieszkanka powiatu łańcuckiego. Kobieta straciła ponad 20 tysięcy złotych.
W ubiegłym tygodniu, do łańcuckiej komendy zgłosiła się 59-latnia mieszkanka gminy Czarna, która padła ofiarą oszustwa. Z kobietą telefonicznie skontaktował się rzekomy "pracownik banku", informując o złożeniu kredytu walutowego na jej dane osobowe. Następnie do pokrzywdzonej zadzwonił konsultant z działu technicznego celem zabezpieczania posiadanych przez kobietę pieniędzy. Oszust przekonał 59-latkę o konieczności przelania środków na nowe, bezpieczne konto.

W ten sposób pokrzywdzona straciła ponad 20 tys. zł.

Policja po raz kolejny przypomina, aby zachować czujność w rozmowach telefonicznych, w których nieznany rozmówca porusza temat naszych oszczędności. Pamiętajmy również, że pracownik banku nigdy nie poprosi nas o dokonanie przelewu czy zainstalowanie aplikacji. Nie będzie się też pytał o login i hasło do logowania do serwisu bankowości internetowej. Dlatego jeżeli mamy jakiekolwiek wątpliwości, co do intencji rozmówcy rozłączmy się. Po odczekaniu min. 30 sekund połączmy się z daną instytucją wpisując oficjalny."

Nikt jeszcze nie skomentował. Bądź pierwszy!

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. terazKrosno.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.