Słynny kabaret promuje fundusze unijne. Nagrywali w CDS
11 lipca, 2014Wiadomości / Krosno
(fot. Michał Mielniczuk)
Członkowie Kabaretu pod Wyrwigroszem odwiedzili w środę (9.07) Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie. Grupa nagrywała w obiekcie spot promujący fundusze unijne. W sierpniu zobaczy go cała Polska.
- Nie być tutaj, to jak być w Rzymie i nie widzieć papieża! - zachęcał do odwiedzenia Centrum Dziedzictwa Szkła Łukasz Rybarski, współtwórca "Kabaretu pod Wyrwigroszem", oraz jego najbardziej znana twarz. Wcześniej reszta grupy podjęła próby samodzielnego wydmuchiwania szkła, zakończone oceną ich rezultatów. Dokonali jej pracownicy CDS. Po wizycie w pracowni hutniczej, aktorzy zwiedzili resztę obiektu.
Tak w skrócie przedstawia się scenariusz felietonu nagranego w środę (9.07) w Centrum Dziedzictwa Szkła przez ekipę filmową realizującą „Kabaretowe Wakacje z Duchami” – widowisko, które odbędzie się w piątek (11.07) na Zamku Kazimierzowskim w Przemyślu. Wyreżyserowane przez Leszka Kumańskiego przedstawienie, z udziałem najlepszych polskich grup kabaretowych, zarejestrują kamery TVP2. Jego telewizyjna emisja odbędzie się 9 i 16 sierpnia, i poprzedzona zostanie felietonami prezentującymi najważniejsze podkarpackie projekty, powstałe dzięki dotacjom unijnym. Wśród nich będzie materiał nagrany w Centrum Dziedzictwa Szkła. Oprócz CDS filmowcy odwiedzili m.in. Bieszczadzką Kolejkę Leśną, Muzeum Historyczne w Sanoku, Zamek w Łańcucie, Lotnisko w Jasionce i Zakłady Lotnicze w Mielcu.
Realizacja widowiska i felietonów, oraz ich emisja w telewizyjnej Dwójce, jest częścią kampanii promującej fundusze unijne na Podkarpaciu, w szczególności efekty wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. Kampania prowadzona przez Urząd Marszałkowski, rozpoczęła się początkiem lipca i potrwa do połowy sierpnia. W tym czasie w mediach zobaczyć i usłyszeć będzie można spoty reklamowe, pod wspólnym hasłem „Podkarpackie po naszej myśli”. Mają one pokazać jak, dzięki funduszom europejskim, w ostatnich latach zmieniło się Podkarpacie, oraz zachęcić do jego odwiedzenia.
Tak w skrócie przedstawia się scenariusz felietonu nagranego w środę (9.07) w Centrum Dziedzictwa Szkła przez ekipę filmową realizującą „Kabaretowe Wakacje z Duchami” – widowisko, które odbędzie się w piątek (11.07) na Zamku Kazimierzowskim w Przemyślu. Wyreżyserowane przez Leszka Kumańskiego przedstawienie, z udziałem najlepszych polskich grup kabaretowych, zarejestrują kamery TVP2. Jego telewizyjna emisja odbędzie się 9 i 16 sierpnia, i poprzedzona zostanie felietonami prezentującymi najważniejsze podkarpackie projekty, powstałe dzięki dotacjom unijnym. Wśród nich będzie materiał nagrany w Centrum Dziedzictwa Szkła. Oprócz CDS filmowcy odwiedzili m.in. Bieszczadzką Kolejkę Leśną, Muzeum Historyczne w Sanoku, Zamek w Łańcucie, Lotnisko w Jasionce i Zakłady Lotnicze w Mielcu.
Realizacja widowiska i felietonów, oraz ich emisja w telewizyjnej Dwójce, jest częścią kampanii promującej fundusze unijne na Podkarpaciu, w szczególności efekty wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. Kampania prowadzona przez Urząd Marszałkowski, rozpoczęła się początkiem lipca i potrwa do połowy sierpnia. W tym czasie w mediach zobaczyć i usłyszeć będzie można spoty reklamowe, pod wspólnym hasłem „Podkarpackie po naszej myśli”. Mają one pokazać jak, dzięki funduszom europejskim, w ostatnich latach zmieniło się Podkarpacie, oraz zachęcić do jego odwiedzenia.
Źródło: CDS Krosno, Tagi: Centrum Dziedzictwa Szkła
Nikt jeszcze nie skomentował. Bądź pierwszy!