Kontrowersje wokół opłat za parkowanie. Lidl odpowiada
06 czerwca, 2020Wiadomości / Krosno
25 maja pojawiły się parkometry przy Lidlu przy ul. Lniarskiej w Krośnie. Były sporym zaskoczeniem dla klientów.
Po Biedronce przy ul. Grodzkiej, na postawienie parkometrów zdecydował się Lidl. W tym przypadku chodzi o sklep przy ul. Lniarskiej w Krośnie. Osoby dokonujące zakupów mogą korzystać z darmowego postoju do 1,5 godziny. Wystarczy tylko pobrać bilet i pozostawić go w samochodzie w widocznym miejscu za przednią szybą. Opłata za każdą rozpoczętą godzinę ponad ten czas wynosi 3 zł. Warto też pamiętać, że brak ważnego biletu może bardzo drogo kosztować. Zostanie wówczas naliczona dodatkowa opłata w wysokości 95 zł. Jeżeli od momentu naliczenia opłaty dodatkowej minie 12 godzin, naliczona zostanie kolejna opłata dodatkowa, również 95 zł.
Zapytaliśmy Lidl Polska, co skłoniło sieć sklepów do takiego kroku w przypadku placówki przy ul. Lniarskiej w Krośnie.
- Parkometry przed naszym sklepem w Krośnie funkcjonują od 25 maja br. Zdecydowaliśmy się na to rozwiązanie ze względu na pojawiające się informacje od klientów dotyczące braku miejsc parkingowych przy naszym obiekcie. Na terenie parkingu znajduje się regulamin informujący o zasadach korzystania z miejsc postojowych - poinformowała Barbara Dulewicz z Biura Prasowego Lidl Polska.
Dodała jednocześnie, że każdy klient ma możliwość złożenia reklamacji. Osoby kwestionujące zasadność poniesienia opłaty dodatkowej za parking mogą wnieść odwołanie w okresie 7 dni od dnia wystawienia wezwania.
Reklamację można zgłosić na dwa sposoby - drogą e-mail na adres wezwania@apcoa.pl lub pocztą tradycyjną na adres: APCOA Parking Polska, Rondo ONZ 1, 00-124 w Warszawie.
- W odwołaniu powinny znaleźć się następujące informacje: data wystawienia wezwania, numer wezwania, numer rejestracyjny pojazdu, imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz krótki opis powodu składania odwołania. Warto dołączyć również zdjęcie lub skan paragonu potwierdzający dokonanie zakupów w sklepie Lidl - dodała Barbara Dulewicz.
Zapytaliśmy Lidl Polska, co skłoniło sieć sklepów do takiego kroku w przypadku placówki przy ul. Lniarskiej w Krośnie.
- Parkometry przed naszym sklepem w Krośnie funkcjonują od 25 maja br. Zdecydowaliśmy się na to rozwiązanie ze względu na pojawiające się informacje od klientów dotyczące braku miejsc parkingowych przy naszym obiekcie. Na terenie parkingu znajduje się regulamin informujący o zasadach korzystania z miejsc postojowych - poinformowała Barbara Dulewicz z Biura Prasowego Lidl Polska.
Dodała jednocześnie, że każdy klient ma możliwość złożenia reklamacji. Osoby kwestionujące zasadność poniesienia opłaty dodatkowej za parking mogą wnieść odwołanie w okresie 7 dni od dnia wystawienia wezwania.
Reklamację można zgłosić na dwa sposoby - drogą e-mail na adres wezwania@apcoa.pl lub pocztą tradycyjną na adres: APCOA Parking Polska, Rondo ONZ 1, 00-124 w Warszawie.
- W odwołaniu powinny znaleźć się następujące informacje: data wystawienia wezwania, numer wezwania, numer rejestracyjny pojazdu, imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz krótki opis powodu składania odwołania. Warto dołączyć również zdjęcie lub skan paragonu potwierdzający dokonanie zakupów w sklepie Lidl - dodała Barbara Dulewicz.
Autor: /AJ/, Tagi: Lidl
~Kasia
02-11-2021 16:12 8 16
~Cooo
30-09-2021 12:10 10 19
Ile wy robicie zakupy jak 1,5 godziny jest za darmo?
Dwa po sklepie możecie się szwendać ale do jakiegoś punktu i z powrotem do auta to nogi już ucięło?
~klient Skarżysko Kamienna
29-09-2021 21:44 11 16
Oczywiście nie będę tego płacił.
~Bogdan
06-08-2021 10:04 10 29
~MIki
07-06-2021 08:15 6 30
Codzienne zakupy przenoszę do Biedronki. Niech se Niemiec sam za swój parking płaci.
~Ela1
04-05-2021 20:30 7 39
~cyrk
04-05-2021 18:25 4 35
~cynik
14-06-2020 14:22 9 47
~Do tom
08-06-2020 06:14 6 42
~Czego?
07-06-2020 23:26 5 28
~labst
07-06-2020 10:11 7 47
~JW23
07-06-2020 07:49 6 48
~Ding dong
06-06-2020 17:25 8 42
~Tom
06-06-2020 15:40 4 45
Brawo, trochę porządku.