Czy zakupy w centrach handlowych są bezpieczne?
17 grudnia, 2020Wiadomości / Krosno
Sprawdziliśmy, jak VIVO! Krosno przystosowało się do obowiązujących zasad bezpieczeństwa. Także wśród klientów przeprowadzono ankietę, czy nie mają obaw przed odwiedzeniem centrum handlowego? Jakie były wyniki tych badań?
W dobie pandemii zdecydowana większość osób bardziej zwraca uwagę na ochronę swojego zdrowia, a bezpieczeństwo jest bardzo ważną kwestią dla konsumentów odwiedzających centra handlowe. Zostały one zmuszone do szybkiego przystosowania się do panujących warunków oraz wprowadzenia rygorystycznych zasad bezpieczeństwa, by zapewnić je zarówno klientom, jak i pracownikom.
Jak to wygląda w VIVO! Krosno? Na terenie obiektu zainstalowano 8 stacji z płynem do dezynfekcji rąk, dozowniki znajdują się również przy wejściach do każdego sklepu. W większości sklepów i punktach usługowych są przeszklenia oddzielające obsługę od klientów, a pracownicy mają maseczki i przyłbice. Częściej dezynfekowane są najbardziej narażone na kontakt powierzchnie takie jak: klamki, terminale płatnicze, wózki zakupowe, przymierzalnie. Przed lokalami na posadzce pojawiły się oznaczenia informujące klientów o zachowaniu bezpiecznej odległości i zajęciu konkretnego miejsca w kolejce.
Za pomocą systemu nagłaśniającego regularnie emitowane są komunikaty dla klientów dotyczące obowiązującego reżimu sanitarnego. Są też praktyczne informacje i wskazówki, jak uchronić się przed zakażeniem, a w toaletach zainstalowano instrukcje dotyczące prawidłowego mycia i dezynfekcji rąk. Dostępny jest również maseczkomat, w którym można zakupić maseczki ochronne.
VIVO! Krosno przeprowadziło wśród swoich 250 klientów badania ankietowe. Wynika z nich, że aż 91 proc. ankietowanych, patrząc na zakres wprowadzonych środków bezpieczeństwa, czuje się bezpiecznie przebywając na terenie obiektu i robiąc zakupy. Ponad 94 proc. klientów potwierdza, że wyposażenie lokali handlowych w płyny dezynfekujące, przeszklenia, maseczki i przyłbice dla personelu jest odpowiednie i wystarczające. Aż 97 proc. ankietowanych uważa także, że komunikaty dotyczące reżimu sanitarnego i zasad ochrony, znajdujące się na terenie centrum handlowego, są przejrzyste i klarowne.
Jak to wygląda w VIVO! Krosno? Na terenie obiektu zainstalowano 8 stacji z płynem do dezynfekcji rąk, dozowniki znajdują się również przy wejściach do każdego sklepu. W większości sklepów i punktach usługowych są przeszklenia oddzielające obsługę od klientów, a pracownicy mają maseczki i przyłbice. Częściej dezynfekowane są najbardziej narażone na kontakt powierzchnie takie jak: klamki, terminale płatnicze, wózki zakupowe, przymierzalnie. Przed lokalami na posadzce pojawiły się oznaczenia informujące klientów o zachowaniu bezpiecznej odległości i zajęciu konkretnego miejsca w kolejce.
Za pomocą systemu nagłaśniającego regularnie emitowane są komunikaty dla klientów dotyczące obowiązującego reżimu sanitarnego. Są też praktyczne informacje i wskazówki, jak uchronić się przed zakażeniem, a w toaletach zainstalowano instrukcje dotyczące prawidłowego mycia i dezynfekcji rąk. Dostępny jest również maseczkomat, w którym można zakupić maseczki ochronne.
VIVO! Krosno przeprowadziło wśród swoich 250 klientów badania ankietowe. Wynika z nich, że aż 91 proc. ankietowanych, patrząc na zakres wprowadzonych środków bezpieczeństwa, czuje się bezpiecznie przebywając na terenie obiektu i robiąc zakupy. Ponad 94 proc. klientów potwierdza, że wyposażenie lokali handlowych w płyny dezynfekujące, przeszklenia, maseczki i przyłbice dla personelu jest odpowiednie i wystarczające. Aż 97 proc. ankietowanych uważa także, że komunikaty dotyczące reżimu sanitarnego i zasad ochrony, znajdujące się na terenie centrum handlowego, są przejrzyste i klarowne.
Autor: /AJ/, Tagi: VIVO! Krosno
~Taka prawda
17-12-2020 14:52 11 38